Politica de confidențialitate

Data ultimei actualizări: 20 Mar 2023

Politica de confidențialitate a site-ului www.sustinebinele.ro (denumit în continuare și Platforma), administrat de Asociația Independentă pentru Transparență în Initiațive Sociale – AITIS , CIF 43647583 (denumită în continuare și “AITIS” sau “Asociația”)

În cadrul AITIS, ne dorim să fim complet transparenți în ceea ce privește motivul pentru care avem nevoie de datele personale pe care le solicităm atunci când lucrăm împreună și cum le vom folosi.

Când accesați Platforma noastră și ori de câte ori comunicați cu noi, colectăm, prelucrăm și eventual transferăm date. Colectarea acestor date ne ajută să facem comunicările mai eficiente. Cu cât avem mai multe date, cu atât mai eficient putem să operăm. În această politică de confidențialitate, explicăm de ce și cum prelucrăm datele tale cu caracter personal.

Luăm foarte în serios protecția confidențialității datelor dumneavoastra și vom lua întotdeauna toate măsurile rezonabile în puterea noastră pentru a ne asigura că informațiile dumneavoastra sunt în siguranță.

Această politică de confidențialitate se aplică tuturor informațiilor cu caracter personal pe care le colectăm sau le prelucrăm.

„Informații cu caracter personal” sunt informații sau o combinație de informații care ar putea permite în mod rezonabil identificarea dumneavoastră.

Putem actualiza din când în când această politică fără notificare, așa că vă rugăm să o verificați periodic pe Platforma noastră la: https://www.sustinebinele.ro/ .

Ori de câte ori este necesar, suntem bucuroși să vă răspundem la întrebări. În aces sens, ne puteți contacta prin email la: privacy@sustinebinele.ro.

1. De ce colectam informatii

În general, prelucrăm datele cu caracter personal pentru administrarea susținătorilor, programele de strângere de fonduri și informări despre acțiuni și campanii. Nu furnizăm date cu caracter personal terților în scopuri comerciale.

Pentru a ajuta cât mai multe persoane să își dea seama cum să facă bine, trebuie să avem o activitate eficientă de comunicare și strângere de fonduri. Înțelegând mai multe despre modul în care oamenii utilizează informațiile pe care le furnizăm, putem îmbunătăți modul în care comunicăm cele mai importante mesaje pe care trebuie să le auziți.

Nu facem nimic fără să analizăm cu atenție implicațiile. Colectarea informațiilor personale și ceea ce vă atrage atenția ne permite să determinăm cea mai eficientă modalitate de a acționa, astfel încât mai multe fonduri să poată fi direcționate către promovarea și crearea de resurse pentru sectorul ONG din România.

2. Cand colectam datele, ce date colectam, cum le colectam si pentru ce le folosim

Colectăm date personale de fiecare dată când interacționați cu noi. Tipul și cantitatea de informații pe care le colectăm și modul în care le folosim depinde de motivul pentru care le furnizați.

2.a. Cand colectam datele

Există multe situații în care putem colecta informații. De exemplu, colectăm date când:

  • Deveniți un susținător financiar al Asociatiei;
  • Vă înscrieți la newsletter-urile noastre electronice sau solicitați informații de la noi;
  • Va inscrieti la cursuri
  • Vizitați unul dintre site-urile noastre sau paginile de rețele sociale prin instrumente cum ar fi cookie-urile și identificatori online;
  • Solicitați o relație de consultanță cu noi;
  • Ne contactați sau interacționați cu noi în orice alt mod decât cele menționat mai sus.

2.b. Ce date colectam

Tipul și cantitatea datelor pe care le colectăm și modul în care le folosim depinde și este limitată la motivul pentru care le furnizați. Datele pe care le putem colecta din diferite tipuri de interacțiuni pot include, dar nu se limitează la:

  • Numele, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail sau adresa de livrare împreună cu preferințele privind modul în care ar trebui să vă contactăm în viitor, câmpurile disponibile pe site-urile noastre sau în aplicațiile terțe pe care le folosim;
  • Informații financiare pe care ni le furnizați, cum ar fi numărul cărții de credit;
  • Informațiile pe care le introduceți pe site-urile noastre;
  • Evidențe privind istoricul donațiilor și corespondența cu noi;
  • Imagini, fotografii sau video dacă participați la un eveniment cu noi;
  • Detaliile privind vizita pe Platforma, inclusiv informații tehnice, cum ar fi adresa IP pe care o utilizați pentru a accesa Platforma, tipul și versiunea browser-ului tale, dispozitivele pe care le utilizați pentru navigarea pe site-urile noastre;
  • Orice alte detalii în care ne oferiți informatii, inclusiv motivele pentru care ne-ați sprijinit sau observații.

2.c. Cum colectam datele

Utilizăm metode diferite pentru a colecta date, inclusiv prin:

Interacțiune directă

Obținem informații direct de la dumneavoastra, de exemplu atunci când vă abonați la newsletter, când faceți o donație pe oricare dintre platformele noastre sau platformele pe care le folosim dezvoltate de terți sau când semnați un contract cu AITIS.

Tehnologii și interacțiuni automate

Dacă primiți un e-mail, dacă îl deschideți, dacă nu-l deschideți, dacă selectați un link, când navigați pe Platforma nostru, colectăm aceste informații pentru a vedea care articole sunt populare și care nu sunt.

Când vedem cum navigheaza utilizatorii pe site, folosim cookie-uri. Dacă nu doriți cookie-uri, puteți refuza sa fie incarcate sau puteti configura browser-ul să refuze cookie-uri de la terte parti. Citiți Politica de cookie-uri pentru mai multe informații.

Rețele de socializare

Este posibil să obținem informațiile personale prin folosirea de rețele de socializare, cum ar fi Facebook, Twitter sau LinkedIn, în funcție de setările sau de politicile de confidențialitate ale acestor servicii. Pentru a vă schimba setările pentru aceste servicii, consultați politicile de confidențialitate ale lor care vă vor spune cum să faceți acest lucru.

2.d. Pentru ce folosim datele

Folosim datele colectate pentru mai multe activități de prelucrare, printre care:

  • Furnizarea de servicii, produse sau informații pe care le-ați solicitat;
  • Pentru a vă ține la curent cu activitatea noastra;
  • Inscrierea la cursuri
  • Pentru a ține o evidență a relației cu noi;
  • Administrarea donației;
  • Gestionarea preferințelor de comunicare, inclusiv preferințele de marketing;
  • Înțelegerea modului în care putem îmbunătăți serviciile, produsele sau informațiile noastre;
  • Îndeplinirea obligațiilor care decurg din contractele încheiate între noi;
  • Trimiterea comunicărilor personalizate și afișarea de notificări relevante pe care noi le considerăm interesante;
  • Pentru a vă trimite materiale de marketing, inclusiv despre strângerea de fonduri, campanii și evenimente;
  • Analiza bazei noastre de date în scopuri statistice și comunicarea mai bună despre lucrurile pe care le considerăm interesante. Rețineți că acest lucru este la nivel generic, nu individual, pentru a ne asigura că comunicările noastre sunt rentabile.

3. Temeiul juridic pentru prelucrarea datelor

Utilizarea de către noi a datelor cu caracter personal este în conformitate cu legea. Legea cere să procesăm datele numai dacă avem un temei juridic valabil pentru a face acest lucru. Cel mai frecvent, vom folosi datele cu caracter personal în următoarele situații:

  • Atunci când este necesar pentru interesele noastre legitime, iar interesele și drepturile fundamentale ale utilizatorului nu prevalează acestor interese;
  • În cazul în care trebuie să respectăm o obligație legală sau de reglementare;
  • În general, nu ne bazăm pe consimțământ ca temei juridic pentru prelucrarea datelor tale cu caracter personal decât în legătură cu trimiterea de mesaje de e-mail sau de mesaje text despre comunicările de marketing direct despre strângerea de fonduri, campanii și evenimente.

Interesele legitime ale AITIS includ administrarea activității sale, contactarea donatorilor (prin email, posta si/sau telefon) și cunoașterea susținătorilor noștri.

4. Ce comunicam

4.a Ceea ce ati cerut

Comunicăm despre ceea ce ne-ati cerut. Va vom ține la curent cu ultimele știri și noutăți despre sectorul nonprofit din România.

4.b Marketing

În plus față de știrile despre sectorul nonprofit și noutăți privind activitatea noastră, va putem contacta, de asemenea, în legatura cu strângerea de fonduri și campanii.

Strângerea de fonduri – sprijinul vostru este vital pentru munca noastră. Vă putem cere să faceți o donație, să vă îmbunătățiți contribuția sau să îi schimbați tipul. De asemenea, vă putem cere să vă reînnoiți sau să reporniți sprijinul.

Campanii – ne-ar plăcea să vă spunem despre activitățile noastre, astfel încât să vă puteți implica.

Legea distinge între canalele pe care le alegeți să primiți aceste informații, așa că vă oferim diferite opțiuni atunci când vă cerem să utilizăm datele în acest fel.

Vom cere mereu consimțământul dacă vrem să vă trimitem mesaje prin e-mail sau prin SMS. în mod normal, nu solicităm consimțământul de a vă contacta prin telefon sau de a vă scrie în alte moduri despre oricare dintre activitățile de mai sus (în ceea ce privește strângerea de fonduri, sau evenimente).

Acest lucru se datorează faptului că, în calitate de ONG, fiecare dintre aceste activități este fundamental pentru modul în care lucrăm, deci avem un interes legitim să vă contactăm. Când ne oferiți detaliile, vă vom spune ce vom face cu ele. Veți avea întotdeauna posibilitatea de a renunța la primirea comunicărilor noastre de marketing dacă doriți acest lucru.

5. Preferinte de marketing

Vă înlesnim posibilitatea de a ne spune cum vreți să comunicăm, într-un mod care vă convine. Comunicările noastre au întrebări clare privind preferințele de marketing și includem informații despre cum să renunțați atunci când vă trimitem materiale de marketing sau de strângere de fonduri, ceea ce, în cazul e-mailurilor, se face prin intermediul unui link de dezabonare.

Vă puteți modifica oricând preferințele de marketing contactându-ne.

În cazul în care ne-ați furnizat anterior numărul de telefon, rețineți că putem utiliza numărul de telefon pentru a vă apela.

Rețineți că modificarea preferințelor de marketing nu va afecta comunicările pe care vi le trimitem în cazul în care acest lucru constituie un serviciu pe care l-ați solicitat.

6. Cu cine partajam datele

6.a NU cu terti in scopuri de marketing

Nu vindem datele dumneavoastra terților în scopuri de marketing.

6.b Furnizori de servicii

Ca și în cazul altor organizații, noi nu desfășurăm noi înșine toate activitățile noastre de procesare și putem desemna furnizori pentru a efectua servicii în numele nostru (de exemplu, prelucrarea plăților). Pentru a face acest lucru, trebuie să partajăm datele cu caracter personal cu aceștia, astfel încât să poată furniza serviciile relevante pentru noi. În astfel de cazuri, ne asigurăm că avem un contract cu furnizorul și ca parte a acestuia, furnizorul se obligă să respecte securitatea datelor cu caracter personal și să le prelucreze în conformitate cu legea. Noi permitem furnizorilor să prelucreze datele doar în scopuri specifice și în conformitate cu instrucțiunile noastre.

6.d Retelele de socializare

În funcție de setările sau de politicile de confidențialitate pentru rețelele sociale și serviciile de mesagerie precum Facebook și Twitter, ne puteți da permisiunea de a accesa informații din acele conturi sau servicii. De exemplu, participăm ocazional la programul „Public Țintă ” al Facebook, care ne permite să afișăm anunțuri către susținătorii existenți sau potențiali prin intermediul Facebook.

Oferim informații personale cum ar fi adresa de e-mail către Facebook pentru a le permite să stabilească dacă sunteți titular de cont înregistrat pe Facebook. Anunțurile noastre pot apărea atunci când accesați Facebook și pagina Facebook. Datele sunt trimise într-un format criptat care este șters de Facebook dacă nu se potrivește cu un cont Facebook.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să citiți pagina Facebook Business despre Public Țintă și Politica de date Facebook.

6.e Cand este necesar

În alte cazuri, nu vom dezvălui datele dumneavoastra cu caracter personal decât în conformitate cu această politică sau când avem permisiunea ta sau în circumstanțe speciale, cum ar fi atunci când credem cu bună credință că legea o impune sau pentru a proteja drepturile, bunurile și siguranța AITIS sau a altora. Aceasta include dezvăluirea informatiilor dumneavoastra, dacă este cazul, către poliție, organisme de reglementare sau consilierilor juridici.

7. Cum asiguram siguranta datelor tale

AITIS ia toate măsurile tehnice rezonabile pentru transmiterea și păstrarea datelor personale în condiții de deplină securitate și confidențialitate.

Dacă descoperim un incident cu privire la securitatea datelor personale care prezintă un risc pentru drepturile și libertățile utilizatorilor noștri, vom notifica Autoritatea Națională de Supraveghere privind Prelucrarea Datelor cu Caracter Personale în termen de 72 de ore. Dacă incidentul de securitate este de natură să prezinte un risc ridicat pentru drepturile și libertățile utilizatorilor, acestia vor fi notificati.

Atunci când folosim companii externe pentru a colecta sau procesa date cu caracter personal în numele nostru, vom face o investigație corespunzătoare a acestor companii înainte de a colabora și vom încheia un contract care să stabilească așteptările și cerințele noastre, inclusiv referitoare la păstrarea și utilizarea datelor în siguranță.

Platforma noastra conține linkuri către site-uri terțe. Dacă urmați un link către oricare dintre aceste site-uri web, rețineți că aceste site-uri vor avea propriile politici de confidențialitate și că nu acceptăm nicio responsabilitate pentru aceste politici. Verificați aceste politici înainte de a trimite date cu caracter personal acestor site-uri.

În ciuda tuturor măsurilor noastre de precauție, nicio transmisie de date pe internet nu poate fi garantată ca fiind 100% sigură. Deci, în timp ce ne străduim să vă protejăm informațiile personale, nu putem garanta securitatea oricăror informații pe care ni le dezvăluiți și vă atragem atenția că faceți acest lucru pe propriul vostru risc.

În cazul în care v-am dat (sau ați ales) o parolă care vă permite să accesați anumite părți ale Platformei noastre, sunteți responsabil pentru păstrarea confidențialității acestei parole și vă rugăm să nu o partajați cu nimeni.

8. Mentinerea la zi a informatiilor personale

Apreciem mult dacă ne vei informa în cazul modificării datelor de contact sau a circumstanțelor.

9. Cat timp pastram datele

Vom păstra informațiile cu caracter personal doar atâta timp cât este necesar pentru scopul pentru care sunt colectate, care poate include scopul de a satisface orice cerințe legale, contabile sau de raportare. Dacă solicitati să nu mai trimitem materiale de marketing, vom păstra o evidență a detaliilor de contact și a informațiilor adecvate pentru a ne permite să ne conformăm solicitării de a nu va mai contacta.

10. Cum puteti afla ce informatii detinem despre dumneavoastra

Puteți cere detaliile informațiilor cu caracter personal pe care le deținem despre dumneavoastra. 

Dacă doresti să va accesati informațiile, contactați-ne la privacy@sustinebinele.ro trimițând o descriere a informațiilor pe care doriti să le vedeti și dovada identității dumneavoastra.

Poate că trebuie să va cerem informații suplimentare pentru a satisface solicitarea, cum ar fi confirmarea identității sau dacă există date specifice pe care le doriți sau date dintr-o anumită perioadă de timp.

Vom răspunde în maxim o lună de la cererea voastra legitimă.

Nu va trebui să plătiti o taxă pentru a accesa datele personale; cu toate acestea, ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă rezonabilă dacă solicitarea este în mod vădit nefondată, repetitivă sau excesivă. În mod alternativ, este posibil să refuzăm să respectăm solicitarea voastra în aceste circumstanțe. În cazul în care cererea are nevoie de mai mult timp pentru răspuns, va vom informa furnizând noul termen, care nu va dura (în total, cu celelalte 2 luni de extensii potențiale) mai mult de 3 luni din momentul primirii solicitarii.

11. Modificarea modului in care va contactam

Dacă în orice moment doriti să modificati modul în care va contactăm, va rugăm să ne trimiteți un e-mail la adresa privacy@sustinebinele.ro sau să va dezabonati cu link-ul disponibil în orice mesaj de marketing trimis către adresa de email

Dacă v-am trimis ceva nedorit prin poștă, scrie-ne pentru a ne anunța.

12. Ce puteti face daca nu doriti sa colectam date personale despre dumneavoastra

Dacă nu doriti să colectăm informații despre dumneavoastra în timp ce navigati pe Platforma noastra, puteti sa refuzati plasarea de cookies prin modulul dedicat sau să configurati browser-ul să va anunțe atunci când primiti un modul cookie, apoi alegeti să îl refuzati.

Dacă nu doriți să avem informatii personale despre dumneavoastra, cel mai bine este să nu ni le dati. Dacă doriti să renunțăm la colectarea informațiilor despre dumneavoastra sau la prelucrarea acelor informații, va rugăm să ne anuntați contactându-ne la privacy@sustinebinele.ro.

13. Drepturile dumneavoastra

În conformitate cu legile privind protecția datelor, aveți anumite drepturi asupra datelor dumneavoastra cu caracter personal. Dacă doriți să vă exercitați oricare dintre aceste drepturi, vă rugăm să ne contactați la: privacy@sustinebinele.ro.

Avați următoarele drepturi referitoare la datele dumeavoastra cu caracter personal:

13.a. Dreptul de acces

Aveți dreptul de a solicita accesul la datele dumeavoastra, cunoscut sub numele de „cerere de acces a persoanei vizate”. Aceasta vă permite să primiți o copie a datelor cu caracter personal pe care le deținem despre dumeavoastra

13.b. Dreptul la rectificare

Puteți solicita să corectăm datele cu caracter personal pe care le deținem despre dumeavoastra.

13.c. Dreptul la stergerea datelor

Aveți dreptul să ne cereți să ștergem datele în anumite circumstanțe. Rețineți, totuși, că este posibil să existe circumstanțe în care deși ne cereți să ștergem datele dumeavoastra personale, suntem obligați din punct de vedere legal sau avem dreptul să le păstrăm.

13.d. Dreptul la opozitie si dreptul la restrictionarea prelucrarii

În cazul în care prelucrăm datele în condiții de interes legitim, atunci puteți să vă opuneți față de această prelucrare sau să solicitați ca prelucrarea să fie

restricționată, dacă există vreo situație specială care vă face să vă opuneți prelucrării bazate pe acest temei, dacă credeți că vă încalcă drepturile și libertățile voastre fundamentale.

Rețineți că pot exista circumstanțe în care deși vă opuneți sau ne cereți să restricționăm prelucrarea datelor cu caracter personal, suntem obligați din punct de vedere legal să refuzăm solicitarea.

13.e. Retragerea consimtamantului

În cazul în care v-am cerut consimțământul de a procesa datele, puteți să retrageți acest consimțământ în orice moment, contactând-ne la privacy@sustinebinele.ro . Vă rugăm să rețineți, totuși, că vom avea în continuare dreptul de a procesa datele personale dacă avem un alt temei legitim (altul decât consimțământul) pentru a face acest lucru.

13.f. Plangeri

Ne angajăm să colaborăm cu voi pentru a obține o soluționare corectă a oricăror plângeri sau solicitări privind confidențialitatea datelor.

Dacă aveți o plângere, vă rugăm să ne contactați la privacy@sustinebinele.ro în primul rând și sperăm să vă putem rezolva plângerea. 

De asemenea, aveți dreptul de a depune o plângere la autoritatea de protecție a datelor, care poate fi contactată la:

Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal

Adresa: bd. G-ral. Gheorghe Magheru 28-30., Sector 1, cod poștal 010336, București, România

E-mail: anspdcp@dataprotection.ro

Tel: +40.318.059.211; +40.318.059.212

Fax: +40.318.059.602

Web: http://www.dataprotection.ro/

Informaţiile furnizate de AITIS:

Asociația Independentă pentru Transparență în Inițiative Sociale - A.I.T.I.S
CIF 43647583 / Toate drepturile rezervate.

Your Choice Regarding Cookies on This Site

AITIS uses cookies to give users like yourself the best possible content and experience. Learn more

Cookie Preferences Accept Don't Accept